Psihosocijalno savjetovanje

Psihosocijalno savjetovanje za veći privatni i poslovni uspjeh i svladavanje prepreka u svim aspektima života

Psihosocijalno savjetovanje je aktivnost koja je kombinacija aktivnog slušanja i davanja savjeta u skladu sa osobnim poteškoćama gdje se korisnicima pomaže da istraže misli i osjećaje povezane sa prethodnim iskustvima.

Savjetovanjem se omogućava korisnicima da dobiju jasnije uvide u ono što im se događa te da u skladu s tim razmotre i druge mogućnosti kako razmišljanja i stavova tako i konkretnih koraka i djelovanja u smjeru željenih promjena. Savjetodavac nude svoje vrijeme, znanje, iskustvo i empatiju. To su i preduvjeti da korisnik osjeti i doživi sebe iz druge perspektive.

U kojim situacijama i kome je namijenjeno psihosocijalno savjetovanje?

  • narušeni obiteljski ili partnerski odnosi
  • sniženo samopouzdanje
  • poteškoće djece i roditelja uslijed razvoda
  • komunikacijske poteškoće u odnosu s drugim ljudima
  • problemi u odgoju djece
  • poteškoće u socijalnoj integraciji i prilagodbi
  • prilagodbe na životne promjene
  • savjetovanje pri poteškoćama u timskom radu i vođenju ljudi
  • emocionalne poteškoće
  • narušeno psihičko zdravlje
  • neefikasno suočavanje sa životnim teškoćama
  • savjetovanje u području upravljanja karijerom

Vrste savjetovanja

  • Individualno savjetovanje
  • Obiteljsko savjetovanje
  • Bračno savjetovanje
  • Partnersko savjetovanje
  • Poslovno savjetovanje
psihosocijalno savjetovanje

Aktivnosti od kojih se sastoji savjetovanje

  • zasnivanje odnosa povjerenja i poštovanja s klijentima
    aktivno slušanje klijenta i razumijevanje njegove situacije
  • podupiranje klijenta u donošenju odluka povezanih s mogućim izborima
  • pomaganje klijentu da sam čuje i osjeti sebe i osvijesti dublje razumijevanje svojih problema
  • razumijevanje klijenta i stavljanje na stranu vrijednosnih sudova i predrasuda
  • definiranje ishoda rada tj. cilja za klijenta kao i za savjetodavca
  • poticanje korisnika da govori o problemima koje se ustručava podijeliti s drugima
  • osvještavanje pogrešnih koraka koje klijent čini, a koji su doveli do teškoća i odnosu prema tome traženje najboljeg rješenja
  • vođenje evidencije o radu s korisnicima u skladu sa etičkim normama i pravilima

Rezervirajte svoj termin danas

Rezervacija telefonom

Za sva pitanja slobodno nas nazovite:

+385(0)91 3059 217
Online rezervacija

Ispunite našu online formu:

Saznajte još više

Posjetite našu internet stranicu i saznajte još više o usluzi savjetovanja.